reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Klaudia Krutilová

Klaudia Krutilová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, matka, milenka, priateľka, manželka, dúfam že aj dobrá kamarátka a tiež nadšenkyňa pre Zumbu.Som človek ktorý sa snaží stále sa zlepšovať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

ako sa to všetko samo vyriešilo

Klaudia Krutilová

ako sa to všetko samo vyriešilo

Keby mi pred zhruba jedenástimi rokmi niekto povedal ze okrem mojej dcéry Emy budem mať ešte syna, asi by som ho pekne vysmiala. Keďže sa k mojim gynekologickým problémom pridala aj cukrovka, naozaj som na druhé dieťa ani nepomyslela. Lekárka na diabetológii mi tiež prízvukovala, že si to treba v mojom stave a veku /40/ dobre premyslieť. Tak som túto myšlienku radšej zavrhla.....aj keď v podvedomí mi stále vŕtal červík, že čo ak by sa to predsa stalo. Manžel sa vyjadril že mať dieťa po takom časovom odstupe by bolo skok naspäť, on už bol v stave pohodlnosti a nechcelo sa mu začínať odznova. Taktiež sa obával či by dieťatko vôbec bolo zdravé keďže som na tom zdravotne nebola dobre. A tiež sa vyjadril že my už as ani nemôžeme mať druhé, keďže jeho plodnosť nie je úplne v poriadku. Na počatie dcérky sme si počkali štyri roky, a až keď manžel podstúpil malý operačný zákrok na semenníkoch, tak sa mi do roka podarilo odtehotnieť. Takto sme si vzájomne zdôvodňovali prečo by teda nebolo vhodné v našom veku a prežitých zdravotných problémoch, mať ďalšie dieťa. Moja a manželova rodina taktiež s prírastkom nepočítala, stačilo im že môj manžel sa v 40-tke dal na šport skialpinizmus.

  • 9. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 151x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu